Tisdag den 1:a December 2009

Jaa då var vi inne i December då...
Det börjar bli riktigt kallt om dagarna nu.
Var ju lite sol ute idag så ja tänkte inte på att de skulle va kallt ändå men de va det fan. :P   BURR!
Har inte bloggat på några dagar, har jobbat å skit så har inte orkat sätta mig vid datorn å skriva hehe.
Men nu har jag lite tid över iaf =)
Färgade håret igår, eller Lina färgade på mig:P
Då min kära mamma köpte fel hårfärg som jag såg när jag väl var klar med håret haha:P
Då var det ju moca brun som mamma köpte å ja skulle ha mörkbrun.
Jaa då resultatet blev RÖTT!!!!!!!!
Hahaha, fast bara i hårbotten å de syns inte så mkt men om man vet om det å tänker på det så syns det lite röda nyanser i håret. Haha...:P PORRIGT!:D
Ibland undrar man hur man sover om nätterna alltså.
När ja vakna i morse av väckarklockan så låg jag inte på nån kudde.
Då låg ena på golvet och den andra höll jag i stenhårt så hade i smått kramp i nyperna när ja vakna:P
Då kom jag ju på att de va en liten småjobbig dröm som ville tränga sig in i huvudet på mig.
Men som tur var va det ju bara en dröm. :D
Jag vill ha APRIL.... haha. :P Men vill också ha vinter:D
Men jag är jätte uppspelt av april. Jag hoppas verkligen det blir som man vill och hoppas.
Då ska ni få se världens gladaste Elin alltså..
Kan inte avslöja vad de är än utan ni får vänta till April. =)
Längtar med till det än å fylla 20 haha:P
Nyår då... Då är det fest hemma hos mig :D
Dock brukar ju alla nyårsfester gå åt helvete hemma hos mig.
Men iår är vi mer vuxa å kan nog bete oss lite bättre haha:P
Bara hoppas att man slipper få bland annat en raket in i lägenheten iår, skulle va MYCKET uppskattat av mina "kära" grannar.
Japp, så då vet ni det. Har ni ingenstans å va på nyår så kom till mig:D
Hojta till innan bara så ja vet vilka som kommer. =)
Ska va lite elak å skriva att alla är ju inte välkommna då.
Vet ni inte vilka ni är så fråga så får ni ett rakt å ärligt svar av mig varför! :D:D Snällt va..? =)
Nae nu ska jag slänga i mig lite mat å sen börja jobbet igen kl.18.00.
Ska cykla fick jag för mig i denna kyla. :P
Men de är bara å trä på långjackan, vantar å mösse å trampa på. =)
Ha de fint gott fölk så hörs vi.

Peace EliN


Kommentarer
Postat av: Sara

tycker du är jätte söt på kortet som är näst längst till höger. Tycker dina ögon är sjukt fina där :)

2009-12-06 @ 20:20:36
URL: http://onelife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0