Måndag den 28:e December 2009

Jaa då var allt med jul över... Nu väntas bara det underbara nyåret. =)
Julen har varit bra... Va ledig i 4 dagar så de va ju skönt. =)
Tänkte skriva en liten kortfattning om vad jag fått i julklapp.. =)

* En Spikmatta
* Ett Överkast till sängen
* Vardgasglas (tills man flyttar hemifrån)
* Vantar
* Nån grej som har med löste å göra :P (fatta inte riktigt hur man skulle använda den) :P
* En Marilyn Monroe Tavla =)
* En Parfym
* En ljus lykta
* En Duschkräm
* 2 Andra Ljus grejer.
* 2 tallrikar till min servise
* Pengar
* Värmeljus med doft av vanilj =)
* En stekpanna. (också tills man bor själv) :P
Haha jag kommer inte ihåg mer..
Är säkert nåt jag glömt och de känns som så men kan inte komma mer nu:P
Har ju även varit och handlat lite till mig själv de senaste 2 veckorna.
Har kommit på att jag älskar å shoppa :D De är det bästa jag vet.
Drar en liten kortis om de med:P

* 2 par skor
* 2 Bh:ar
* Lite trosor
* 2 par vantar
* Minst 3 tröjor. Har ingen koll på mina kläder:P
* 2 par finger vantar
* 2 läppglans:P
* Ett halsband (AS Fiint) :D
* Ett par örhängen
* En handbok om Marilyn Monroe
* 2 Nagellack =)
* En ny mascara
* 1-3 Toppar
* Nån väska är säkert inblandad:P  Vet inte när jag köper vad:P
* Hårprodukter mm.
* En Platt Tv 30 tum =)
Jaa lite smått å gott... :P
De är fan inte bra å jobba å sen bo hemma då man får så jävla mkt pengar över till sig själv.
Jag kan ju tyvärr inte spara mina pengar heller...
Men jag är fan duktig som har pengar kvar och ja fick min lön den 15:e och då har jag ju köpt massa julklappar på det med... =)
NÅGON SOM VILL BLI MIN PERSONLIGA BANK..?
Nån som kan hålla i pengar bättre än jag och bara ge mig pengar när det behövs..? :P
Mina föräldrar går inte dom kommer ge med sig till slut å ge mig dom ändå:P
Jag kan ju inte sluta handla heller...
Mamma är galen på mig för att jag kommer med nya kläder, väskor och skor var och varannan dag. :P
Så får jag ju bra lön i Januari med... Hur ska detta sluta...?
Och när skatteåterbäringen kommer då..? Då är det ju sommar med, då vill man ha massa nya sommarkläder. :P
Nae Elin.... TERAPI NÄSTA!!!!!! Å DE MED BASTA!!!!

Nu ska ja se 2 1/2 män, dubbelavsnitt...
Tack för mig.. =)

Peace Elin




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan bli din bank... Kan bara inte garantera att du kommer få några pengar när du ber om det. Risken är ganska stor att dom är slut då :P

2009-12-29 @ 23:44:05
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha:P Då är du ingen bra bank. :P

2009-12-30 @ 16:19:57
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Hejsan Mitt namn är Lina marketeg..

Jag är villig att vara din personlig bank..



Jag tar ingen ränta och jag lovar dig att du får endast pengarna när du verkligen behöver dom..

Så att det inte blir massa "onödiga" köp.. ;)



HEHE..

Hoppas att du vill ha mig som din bank..



Många pussar och kramar

2010-01-02 @ 01:12:32
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack Elin för att du ska titta över..

Jag väntar och hoppas.. :D



Hahah..

Pussar å kramar

2010-01-02 @ 16:36:00
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0