Lördag den 12:e December 2009

Lördag idag...
Idag sov jag ut, och de va sjukt skönt haha:D
Igår jobbade jag sen när ja kom hem så började jag möblera om i rummet fick panik i den lilla ytan som va innan:P sen lite senare så kom Anna Maria å Tisse å käkade tacos med mig, gott som fan va det =)
Sen var de bara å göra sig iordning å gå iväg på festen.
Gick hem rätt skapligt, va feting trött haha:P
Ikväll blire å ta sig några cider också med den bästa Johanna Persson =) vi ska sitta hemma hos hennes syrra sen skulle vi eventuellt ut å sladda tet lite. hehe. =)
måste boka en klipp tid också hos min privata frisör Lina Marketeg innan jul så hon får klippa mig så ja blir fiiin =)

Jag börjar se en ny mening i allt. Kan börja se framåt och de känns bra.
Har som sagt så mycket mål och funderingar så nu ska slänga i en högre växel å fixa det som jag verkligen vill.
De kanske kommer ta lite tid men de är det värt.

Nae nu ska ja fixa de sista å sen springa iväg =)
tack för mig, leverpastej!

Peace EliN


Kommentarer
Postat av: Lina

jaså det säger du.. ;) då måste jag titta å se om jag har tid för klippning.. ;)

2009-12-12 @ 21:08:05
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0