Torsdag den 6:e Augusti 2009

Igår hade jag så sjukt jävla roligt.
Vi kom fram till Anna, där vi satt ute och drack lite.
Sen börjades våran runda vid alla stånd.
Köpte mig en ny Marilyn Monroe tavla =)
Sen gick vi bort till tivolitt, och vi åkte karuseller.
Haha så jävla KUL de va! Tappade luften för att jag garvade så jävla mycket! =)
Sen vi omkring och bara chillade.
Sen påväg hem igen köpte vi med oss massa helium ballonger.
Och där kom AS garvet igen, å fy fan. Haha, jag älskar Helium.
Så JÄVLA roligt! =)
Nae, dagen igår behövde jag och det var så sjukt sjukt kul!
Tack alla för det goda sällskapet och allt skratt.

Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var riktigt roligt igår! Det måste göras om snart! Vi ska snart packa ihop oss och åka in till Linköping!

2009-08-06 @ 20:54:35
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Lina

Tacka inte bara oss tacka även dig själv.. Alltid specielt när du är med.. ;) puss

2009-08-08 @ 18:26:46
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0