Tisdag den 4:e Augusti 2009

Ja då har vi gått in i Augusti.
Fan va fort tiden går.
Visserligen jobbade jag hela Juli typ så märkte in av några dagar:P
Igår jag jobbade jag både lunch och kväll.
Och nu är jag ledig resten av veckan =) Även helgen hihi. Så jävla wunderbart:P
Igår jag gick på stan medans jag hade rast i 3 timmar. Köpte mig en ny tröja.
Sen fyndade jag på Gina, 4 linnen för 196kr. As Kalas =)
Måste köpa mig en större byrå snart om jag ska fortsätta ha pengar som jag kan lägga på nya kläder:P
Igår när jag jobbade kväll så satt jag och Per i personal rummet och räknade ihop mina timmar som jag jobbade i Juli.
Normalt under en hel månad som man jobbar, jobbar man 160 timmar.
Jag Var ledig 5 dar i Juli totalt och jobbade ihop 181 timmar.
De är många som är typ 6 1/2 timme som jag avrundade till 6 timmar.
Man ska alltid räkna med mindre timmar.=)
Så satt vi och räknade lite på min lön och fick fram en rätt fin summa =)
Men då räknade vi inte med ob:n =)
Så jag kommer jävla gött i Augusti:P
Nån som ska med till Tyskland..?  :P
Nae så det känns jävligt skönt faktiskt.
Så jag har typ fått semester en vecka nu hehe =)
I morgon ska jag till Skänninge Marken och shoppa ytterligare lite, plus att jag ska dricka sig lite haha =)
Så i morgon blir det röj. Får passa på när jag är ledig hihi.
Nae nu ska jag dra mig, ska ut en sväng.

Peace EliN

Kommentarer
Postat av: mia

SV: Ja visst är hon :) ! hhih helt underbar! <3

2009-08-04 @ 23:10:44
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är på Tyskland om du kör! Jag får också en skaplig lön i Augusti så det hade ju inte varit fel att åka. Har aldrig varit där.

2009-08-04 @ 23:54:15
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Lina

Då ses vi i morgon.. och du.. Köp inget som jag vill ha för då blir jag bara avis på dig.. ;) hihi...

2009-08-05 @ 01:46:25
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0