Söndag den 9:e Augusti 2009

Jaa idag blev det inte mkt gjort.
Har bara vart hemma hela dagen och det har känts som att man ska smälta bort när som helst.
Riktigt skönt att värmen har kommit tillbaka, men det är liksom inte ens någon fläckt ute ibland och då blir det för varmt:P
Igår åkte jag bil med Johanna och Dennis, jag och Johanna drack lite. Det var även bilträff i Linköping på On Off parkeringen. Sen var det lite race och skit. Men som vanligt så kom ju polisen.  Vi åkte även ut till Fornåsa men så kom ju polisen dit också. Säkert chaffören från bussen eller nåt som ringde.
Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag får min underbara och efterlängtade lön. Den kommer sitta som jutet på kontot =)
Får se om ja får jobba nåt nu denna vecka. Dom har inte hört av sig sen har ju fler av den ordinarie personalen kommit tillbaka med. Men hoppas det iaf =)
Nae nu ska jag gå och träffa Lina, hon hade en grej till mig =).
Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0