Onsdag den 26:e Augusti 2009

Igår ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde hoppa in och jobba kort luch. Och självklart kunde jag det. =)
Ska även jobba i morgon och fredag =). Skönt med lite jobb så man inte blir så jävla lat hehe:P
Och om jag nu ska köpa vinterbil så hoppas jag att jag får in lite timmar så jag kan få lite pengar och leva för hehe :D
Nae, man måste ha ett vinteråk. =)
Sommaren är ju även snart slut, så nu är det straxt dags för att börja tänka på höst och vinter kläder. Burr hihi.
Men tror fan att jag är mer för kyla än värme. Lite kneppt kanske, men känns fan som jag trivs bättre i kyla hehe.
Mer mysigare och man måste ha massa kläder på sig. Hihi.:P
Nae... Kände inte för att skriva idag.
Ha de fint gott fölk så hörs vi! =)


Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0