Onsdag den 19:e Augusti.

  • Ja de har inhandlats en del sen jag fick lön kan man säga.
    Kommer skriva min lilla inköpslista längre ner.=)
    I söndags kväll vart det bestämt att man skulle åka till Falkenberg på måndagen.
    Så det var bara att åka hem och lägga sig för att gå upp kl. 7.00 morgonen därpå.
    Väl uppe möter Anna Lina och Malin vid garaget för att sedan åka och hämta Jessica=)
    Kom iväg på motorvägen kl.8.00 och var framme i Falkenerg vid halv 12-12 tiden.
    Fikade, hälsade på alla sen åkte vi till inte mer än ULLARED!!! =)
    Första gången jag är där och det var nog nästan bättre än vad jag hade tänkt mig tror ja.
    Eller jag vet inte riktigt hehe.
    Fick iaf med mig en del saker hem därifrån och notan gick bara på 946kr. =)
    Men det blir lätt fler gånger jag åker dit.
    I lördags Var jag på ikano, och även där gick det på en bra summa. Kommer inte riktigt ihåg men straxt efter 1500 iaf =)
    När vi va i Falkenberg kände jag att det var skönt att göra nåt.
    Skönt att vara iväg och inte tänka på så mkt bekymmer.

    Inköpslista Ullared:
  • 3 par trosor
  • 4 par strumpor
  • 1 linne
  • 1 tjock tröja
  • 2 par jeans
  • 3 tavlor
  • 1 klocka
  • 1 ljus grej som man har på väggen
  • Lite godis =)
  • 1 deo
                  Inköpslista Ikano:
  • 1 tjock tröja
  • 6 par trosor
  • 1 bh
  • 1 digital kamera plus minneskort mm.
  • 1 par skor

Jag tror det var allt =)
Sen har jag även köpt en ny tv och en ny säng =)
Är riktigt nöjd med mitt rum nu. Allt ser så mysigt ut. =)
Ska ta ett kort och lägga upp så får ni se hur jag bor :P
Nae nu ska jag kolla i oriflame katalogen sen tar jag nog en tablett för min huvudvärk.

Tack för mig! =)

Peace EliN


Ja ni kan ju säkert räkna ut vad det sitter på mina väggar:P


Kommentarer
Postat av: Theréz

Vad fint du har fått det :) Se nu till att inte stöka ner ;) hehe! Pusss

2009-08-20 @ 13:20:24
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint det vart!!!

2009-08-20 @ 19:02:46
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0