Onsdag den 12:e Augusti 2009

Nu är Onsdag. 2 dagar kvar till lön. Haha, fan vad jag tjatar om min lön hela tiden:P
Känns som att den kommer va slut lika fort som jag får den haha:P
Nae då, så kul ska vi inte ha =)
Idag har jag vart på stan med pullan Johanna, följde med henne till AF sen gick vi och tog en fika på Steevs sen träffade vi Tuttis en sväng sen åkte vi hem. Jag åkte hem och käkade köttgryta och ris sen har jag bara chillat hemma =)
Gick bort till Madde en sväng, kom hem därifrån nyss typ.
Nu klockan 21.00 blire film sen blire sängen.
Filmen heter "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" och den går på 4+.
Sen i morgon ska jag jobba mellan 11.30-14.30. =)
Sen ska man gå på stan efter jobbet. =)
Annars händer det inte så mkt fram till helgen, då blir det fullt typ:P Nae rå.
Fredag blir lugnt (tror ja) och lördag är det släktträff, då ska man fuller OCH trevlig haha:P
Söndag blire å va chill! =)
Nae nu ska ja dra mej.
Ha de fint gott fölk så hörs vi!.

Peace EliN

Sometimes I Wish That My Dream Was True!

Kommentarer
Postat av: Lina

varför inga komentarer??

2009-08-19 @ 12:23:29
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0