Måndag den 31:e Augusti 2009

Jag drömde om en vän inatt...
Vi var bättre vänner än vad vi är nu i verkligheten.
I drömmen fanns det inget som skilja oss åt.
Vi sket i vad alla andra sa, vi var så jävla nöjda med våran täta vänskap.
Skrattade jämt, det fanns aldrig några bekymmer eller problem.
Men sen när jag vaknade upp i morse så kände jag mig så besviken.
För jag vet att allt som jag drömde om inte är sant...
Det saknas nåt.
Jag känner och tror att vi aldrig kommer komma till den här punkten som väntar på att vi ska komma.
Jag är inte glad idag. Känner mig inte på topp.
Vill bara va ensam fast med en speciell person brevid mig hela tiden.



R.I.P Smulan 1 år sen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0