lördag den 22:e Augusti 2009

Har precis stoppat i mig 2 rostade mackor.
Det smakade bra =)
Sov svin konstigt inatt, vaknade titt som tätt hela tiden. Visserligen somnade jag inte före 7 i morse för jag hade blivit övertrött så jag kunde somna pga av det, så jag fick se tv istället.
Sov iaf konstigt som fan inatt och allt kändes bara skit när jag vaknade förut.
Kände mig inte utvilad och min kropp vill inte samarbeta med mig idag. Usch.
Men detta ska inte få hindra min kväll. För ikväll ska jag försöka bli full och glad. =)
Jag ska nämligen på födelsedags fest =)
Igår åkte jag Lina Klint och Anna ut till Nykil och hälsade på Mia.
Kul att se dig igen gumman. DU får komma på benen snart så får vi hitta på nåt =)
Sen åkte vi även förbi Linas kusin Johan, och var där ett tag.
Jag fick köra på grusvägarna:P Anna kunde inte dom vägarna och så tyckte Klint att Anna körde så sakta, så jag fick sätta mig framför ratten och övningköra med Lina som satt brevid =)
När vi kom fram till Mia såg hon helt förvånad ut, för hon trode jag fått mitt efterlängtade körkort. Men icke har jag det.
Har även avbokat mina tider, för jag känner mig inte redo än.
Men har också bokat ny tid =)
Sen var jag ute och åkte bil med Kimm. Vi åkte och sladda med folket, det var riktigt kul och ibland gick det riktigt bra =)
Men det hände ju en liten olycka också. Alltid är det så att när nåt går bra så ska nån förstöra. Jävla Sjööberg:P
Men det var kul igår iaf =)
Sen när Kimm skulle köra hem mig igår, så kommer vi till Skäggetorp och ser att en bil står och brinner vid nygård.
Trodde det var en container först men det var tydligen någon rätt ny bmw.
Så då vart att stå där och titta tills bilen var släkt och sen åka hem =)
Har även bokat en tid för att tatuera mig. Så den 2:e September blire äntligen av igen.
Ska eventuellt tatuera över min stjärna på vaden eller fortsätta på den. Har lite beslutsångest.
Nae nu ska jag gå och ta dagens första cigg med en kopp te =)
Sen fixa och dona lite inför kvällen.

Peace EliN! =)

I dont want any changes! Please dont leave me here!

Kommentarer
Postat av: mia

Tack själv gumman att ni kom förbi jätte kul att ni kom :D !!



Saknar dig ! Pusspuss <3

2009-08-22 @ 15:48:10
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0