Torsdag 9:e April 2009

Tjollahopp.! Igår var det tråkigt väder men idag är det bra vädret tillbaka igen. =)
Det blir inte så mkt gjort när man har lov märke jag.
Man bara chillar för det mesta hehe. Efter lovet har jag bara 5 veckor kvar på praktiken... Veckorna går så fort när man är där så jaa, hehe. Tråkigt kommer det bli. 
Men bara hoppas att dom vill att jag ska komma tillbaka till sommaren eller nåt =)
Nu är det bara 2 månader kvar till jag tar studenten haha =) Faaan så väl =) Jag längtar som satan och jag är redan nu nervös haha:P inte bra de här:P
Nae nu ska ja göra iordning lite tror ja...
Ha de fint gott fölk i värmen =)

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0