Tisdag 7April 2009

Jaa... Då är man 19 nu då. =)
Bara 1 år till väntan på nåt kul hehe. Tack alla som kom och firade mig. Och tack alla för uppvakningen med ett Grattis, TACK TACK TACK =)  Jag fick bra väder också på min födelsedag, och jag brukar nästan alltid ha regn hehe. Så det va kul. Och att vädret håller i sig även idag =) Men sen skulle det tydligen vara dåligt ons,tors och fredag, men det får vi hoppas på att det inte är =) Ska ju till Elmia Fredag och Lördag och då måste det ju vara bra väder.
Har ju även påsklov denna vecka så det blir lite chill från praktiken hehe =)
Nae nu ska ja tjata lite på min pojk om att vi ska ut i fina vädret =)
Ha de fint gott fölk så hörs vi! =)

ÄLSKAR DEJ KIMM!<3

Puss Och Kram Elin!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo riktigt skönt med påsklov:) hade varit skönare om man var frisk så man kunde hitta på massa kul. Men Nae. Så som sagt, är lite sjuker här. Men annars är de jätte bra:) hur är de själv då?

2009-04-07 @ 13:51:37
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: jo de är grymt typiskt att de alltid ska bli så. Men vad gör man. Försöker att tillåta mig vara sjuk med. Får då blir man frisk snabbare. Men känns inte som man har tid. Alltid dyker de upp nått roligt:). Shit, två veckor, jag hade aldrig klarat de. Nu har jag typ ingen röst och jätte ont I halsen. Näsan är ju helt igen korkad med. Haha.

2009-04-07 @ 20:58:23
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: jo man blir ju verkligen de, tyvärr

2009-04-08 @ 14:46:10
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0