Tisdag 1 April 2009

Dags för en uppdatering ser ja hehe...
Jaa 1 vecka på praktiken har gåt och det går jätte bra tycker jag. =) Idag sålde jag för 3800kr ca under luchen bara och jag själv hehe.. =) Rätt bra faktiskt =)
frågade om sommar jobb idag och hon sa att hon försöker lägga upp personalen för att dom inte ska behöva ta in extra personal men ibland så får dom göra det iaf och då låg jag väldigt bra till sa hon =) och det va väldigt kul att höra faktiskt .
Jaa två dagar kvar på denna vecka sen har jag lång ledigt. Först påsklov nästa vecka sen måndagen veckan efter =). Skönt som satan =) Och på måndag nu efter helgen så fyller jag år hihi. =) 19 år, tråkigt men man måste ju fylla det med hehe. Så nu är det BARA 1 år kvar tills nåt kul händer igen hehe.:P
Igår firade jag och min älskling Kimm 1 år =) hihi. Vi käkade mat och så en film =) Mysigt, får vi göra lite oftare tycker ja =)
Sen igår var det också 8 månader sen vi fick ta bort Smulan, min mysigaste kisse någonsin. Saknar henne enormt mkt. Ingen som skäller på en när man kommer hem hehe =)
Men de är ju sånt man måste göra också tyvärr när man skaffar sig djur.
Sen helgen som kommer på påsklovet blir det Elmia =) Kul Kul =) Hoppas de är bra väder då med =)
Denna vecka skulle det tydligen vara såhär fint hela tiden =) Å de är bra =) Och förmodligen helgen också =)
Nae ska göra annat tror ja =)
Ha de fint så hörs vi gott fölk!

Älskar Dej Kimm Johansson!<3

Puss Och Kram EliN! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0