24:e April 2009

Jaa då sitter jag hemma hos Kimm. Ska sova själv här i natt, han skulle ligga över hos Svärdis för dom skulle åka tidigt i mrogon på Rally i Kisa. Och jag ska ändå jobba i morgon med på Hamlet så det blir kanoners. Har jobbat hela denna vecka plus dubbelpass igår. Men de är skönt att jobba lite extra, om dom frågar om ja vill jobba extra så borde dom väl va rätt nöjda med mig..? Ananrs brukar det va: Trevlig helg, ses på måndag.
Så ja tycker det är jätte kul om dom frågar om jag vill jobba mer.
Sen fick jag veta idag at jag har garanterat jobb i sommar om det saknas folk på Hamlet, och det är också skönt =)
Min framtid börja ljusna lite hehe. =)
Så i mrogn börjar kl.1 och kör till kl.5 skönt =) Sen blir det hem till mamma och pappa för att äta lite mat sen bort till Johanna för Carina fyller 50 i morgon så då blir det lite fest där, men jag ska va nykter =)
Ska inte dricka förns nästa helg då de är Valborg.. Händer då förästen..?
Aja ska sussa kudden nu snart...
Ha de fint gott fölk så hörs vi.!

Älskar Dej Kimm MEST För ALLTID!<3      Du är ALLTID Min!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0