22:e April 2009

Sitter hemma hos Kimm och har recis tagit mig ett glas Oboyé och en macka. Blev låg som vanligt nu för tiden under kvällen. Hoppas jag får en tid snart till Sjukhuset så jag kan åka dit och prata med dom. Tror jag får sänka mina enheter lite.
Praktiken på Hamlet går undan, och jag har kul som satan där, trivs verkligen som fisken i havet.
I morgon ska jag köra dubbelpass. Först 10-14.30 sen tillbaka kl.18.00 och köra några timmar, så jag får köra lite kväll också =) Så de ska bli kul =)
Annars så händer det inte så mkt längre om dagarna. Är ju ganska så trött när ja kommer hem och så ont i fötterna.
Och denna vecka har ja lingonveckan också så då tynger det på extra mycket på ryggen och skit.. Usch inge kul men måste man så måste man hehe. Cyklar nu mera till Hamlet också gjort det hela denna vecka och förra =) Går kanoners =)
Hoppas jag får soommarjobb där så är sommaren klar =)
En del av personalen där hoppas att jag blir timanställd också, dom tycker det skulle va bra. Men vi får se vad bossen säger, så mans ka inte hoppas på för mkt. Men jag hoppas så jag nästan spricker så jag känner mig som hemma där. Jag lär mig mer och mer för varje dag och det sätter sig mer och mer i huvudet och de är så himla skönt. Jag märker också att ja frågar mindre och det går på rullande band =) As härligt . Och kockarna och den andra personalen är så snälla emot mig och dom skämtar med mig och med varan. Nae de är så jävla bra där =) Ja kan fan inte komma på nåt som är negativt där just nu. Det är bara massa possitiva tankar i mitt huvud om underbara Hamlet =) Det va som chefen sa när ja va där helgen innan ja skulle börja praktiken. "Vi är som en liten familj och tar hand om varan" Och det märks =) Alla är som syskon med varan. As härligt =)
Nae nog pratat om Hamlet. Men ja fick med några rader i inlägget iaf. =)
Ha de fint så hörs vi gott fölk och kära läsare =)

Älskar Dej Kimm!<3

Peace!     Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0