Torsdag!

Torsdag kväll då... Har precis smällt i mig en macka nae två mackor:P och ett glas oboy=) det var gott gott =)
Sitter hemma hos min egna lilla Kimm och saknar honom... Han jobbar och sliter min lilla guldskatt =)
I morgon är det fredag och då är det helg =) Ska inte göra något speciellt i helgen faktiskt, rätt skönt å inte ha något planerat. Kanske pappa vill köra lite bil med mig =)
Min älskade pulla har fått jobb, är glad för din skull Juhäänna =) Hoppas allt löser sig så allt blir bra =)
Nu ska ja röka sen hoppa i sängs.. Vissa ahr ju en skola att sköta haha:P
Ha de fint gott fölk!!

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt På Denna Jord!!!<3


Peace Out lenn!!!!!              Check!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0