Tisdag

Tisdag idag, har inte vart i skolan idag, kännde inte för det... Har färgat Tessans hår idag hon blev nöjd. (hoppas jag) Hihi:P
sen har jag träffat Jessica en stund sen var jag med Tommy så drog vi te Svärdis å dona lite. Sen brask haha:P
Vill supa i helgen men jag har inga pengar, jävligt synd må jag säga...
Men jag har annat att göra i helgen som är mer viktigt än att supa i helgen så ja gråter inte över det haha:P
Fick också träffa underbara Evo idag med, han vart jätte glad som vanligt =)

Sen i  Söndags har jag inte kunnat lyssna på lugna låtar eller kärleksmusik, för jag tänker bara på min Smulan, börjar gråta för minsta lilla, har jag märkt... saknar henne jätte mkt verkligen, vill ha henne tillbaka genast men det går inte. =(

Nae nu måste jag gå och mysa lite med Kimm, han är precis hem kommen från jobbet=)
Ha det bra gott fölk.!!!!

Älskar Dej Kimm.!<3

Peace Out Lenn.!!!!!!!!!           Check.!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0