Onsdag

jajemen. idag är det onsdag och det har varit as skönt väder ute idag. Fast i morse såg man fan ingenting pga dimman som var haha..:P Stod och vänta på bussen så den inte förns det var dags att gå på typ haha:P
Haft servering i skolan idag också har gått bra faktiskt rätt mkt folk, dom börjar komma nu hehe =)
I morgon blir det jävlar i mig mkt att göra haha... :P
Var hos min "kära" syon idag med och pratade lite med henne, allt gick som ja planerat så nu känns skolan lite mer avslappnande, skönt. =) Fast jag har endå massor att göra tråkigt nog...
Just det, var ju på sjukhuset i Måndags, och ja fick behålla körtillståndet denna gång också. Ska tillbaka om en månad igen för dom är inte riktigt nöja med mig än... Känns sådär men ja har ju mig själv att skylla, det är ju bara ja som kan styra min diabetes tyvärr... 
Jaja, får ta det som de kommer helt enkelt =)
Ska gå vidare på internet nu, ha det fint gott fölk!!!

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt!<3

Peace Out Lenn!!!!!              Check!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0