Onsdag

Vaknade vid 09.42 ca av att min mobil ringer, men ja orkar inte svara, trodde först det var larmet så ja sket i det,... Sen tittar ja på klockan... VA?? klockan är ju fan 09.43 å jag är inte i skolan... SHIT SHIT SHIT!!! När ja väl ställer mig upp så känner ja mig jätte konstig i magen så kutar till toan och bosatte mig där ett tag hahaha:P  Sen fick det bli att ja stannade hemma idag. Gjorde mig lite frulle och oboy så nu sitter ja här och tråkar lite... Ska röra mig till skägget snart tror ja... =) ska bara plocka iordning lite på mina kläder som ligger överallt... haha:P
Naehep... Då får ja tacka för mig =) ha de bra gott fölk!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!             Check!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Juuhäänna

Ovanligt att du tror det är larmet =P hahahah

2008-09-12 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0