Måndag

Japp Japp.. Måndag och jag ska snart åka till sjukhuset för att kolla mitt HbA1c och se om jag får behålla mitt kärkorttillstånd, får jag inte det kommer tjuta hela jävla fucking dagen och allt kommer känans bajs... Fy fan... Men vi får hoppas på det bästa iaf =)   Efter sjukhuset ska jag hem och gå en promenad sen hem till Tommy för att färga hans mammas hår =) 
Jag känner mig glad och uppåt idag och på bra humör och som alltid så är det ju något som kommer ivägen och förstör det så det blir väl svaret på sjukhuset idag... 
Denna helg har vart en naken helg haha:P Dom som vart med vet vad ja menar haha:p Fy fan vilken quinna haha:P
Sen ska ja plugga teori en gång varje dag, försöka iaf. Beror på hur mkt det är i skolan också... =)
Nae nu är det dags att dra men jag återkommer med svaret!!! Önska mig Lycka Till!
Ha de fint gott fölk!

Älskar dej Kimm Mest Av Allt!<3

Peace Out Lenn!!!!!         Check!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joohannaa

Jo vars, det var allt naket haha.. Hoppas allt går bra pullan min =) Pözzzz<3<3

2008-09-22 @ 15:32:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0