Fredag!

Jag har kommit fram till att det börjar bli väldigt mörkt fort ute nu för tiden haha:P Vet ja kasnke är lite sen i utveklingen men va fan haha....
Idag blir det en lugn fredag ska jobba i morgon, gå upp halv 6 i morgon bitti haha:P Härligt härligt sen ska ja och pappa åka å kolla på skor sen till bolaget sen ska ja supa på kvällen i möra med min underbara Johanna =)
Jag ska övningköra i morron också =) Det är alltid lika trevligt =)
Jaa, annars händer det väl inte så mkt, jag och Älskling har varit tillsammans i 6 månader på Tisdag =) hihi värsta kuul =) tiden går fort när man har roligt, eller vad säger man hehe =) Han kanske får en liten present eller nåt.
Hoppas ja hittar mig ett par svarta stövlar i morgon, skulle vara super bra =)
Märker att ja skriver jävligt mkt fel i mina ord haha:P Så man får gå tillbaka hela tiden å ändra :P =)
På söndag ska ja plugga fan va kul =) ( INTE) men det måste ju också göras när man går i SKOLAN!!! haha:P
Nae ja ska la chilla vidare tills Kimm ringer, väntar ju på honom! =)
Ha det fint gott fölk så hörs vi =)

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3

Peace Out Lenn!!!!!!         Check!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Joohanna

Party party =D <3

2008-09-26 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0