Torsdag

Sitter hemma i skäggetorp nu. Har kommit hem från mitt besök på ögonkliniken på sjukhuset.
Å ja säger bara, fy fan vilka pupiller jag har haha. Dom är fett stora haha, ser ut som ja gått på nåt haha:P
Fick dropp i ögonen först, sen fick ja vänta i 20 min för det skulle verka, då börjar jag se mer och mer suddigt haha värsta fränt. Till slut sa jag: Mamma jag ser dig inte haha:P
Det var as läskigt men frääänt haha:P
Såg as bra på långt håll men fan knappt någonting på nära håll.. :P
Gissa vem som var min läkare..?
Per Ivars pappa =) Nu kommer ja inte ihåg vad han hette men det var han iaf =)
En mycket trevlig läkare må ja säga =)
På bussen påvägen hem skulle ja skicka ett mess, såg inte ett jävla piss av vad jag skrev haha:P Fick hålla telefonen på as långt avstånd haha:P
Är det såhär dåligt ja kommer se när jag blir gammal..? Haha :P
Nae då det blir nog bra de där ska ja se hehe =)
I morgon fyller min pappi 50 år då blir det partaj här hemma på kvällen, sen på lördag blir det partaj igen för Lina som fyller 18 år. Då blir det krogen =)
Nae nu ska jag ut å röka tänkte jag. Tommy kommer snart å hämtar mig så ska vi åka å shacka vinterdäck sen käka fooood =)
Ha de fint gött fölk så hörs vi =)

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För ALLTID!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!         Check!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

jahajaha :D , haha , de va de som va på bilden :P , stora pupiller fan såg ut som du hade linser först :P , haha , för tyckte att de va någe med ögonen :P , HAHA ! ses på lördag , ringer i mororn !! :P

Pusspuss <3

2008-10-30 @ 19:42:33
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0