Torsdag

Sitter hemma hos älsklingen nu. Vi kom precis hem, vi har varit och hämtat våran bebis lillefot =) vår nya familjemedlem =) hihi hon e hur söt som helst. Ska lägga upp en bild på henne sen. =)
Tycker synd om henne att hon kommer få vara ensam i morgon i 5-6 timmar helt själv. Kimm jobbar och jag har skolan.
sen på lördag kommer hon förmodligen vara ensam ett tag igen för Kimm ska på rally och jag ska jobba. =(
Men det kommer nog gå bra, så har hon lite tid för sig själv att lära känna sitt hem =) så ja hoppas de går bra =)
Har nationelt prov i Svenska i morgon MUNTLIGT, och jag har inte övat speciellt haha, så vi får la se hur de går. haha =)
annars i helgen blir det lugnt faktiskt, har inget speciellt planerat ska väl städa lite och skit annars inget.
Nästa vecka har jag en veckas lov, gud så skönt =) En hel vecka med Lillefot =) hihi
ska fråga älskling om vi inte kan se Mamma Mia filmen sen =) Vill se den.!
Någon som har en praktikplats åt mig..? Från vecka 9-nåt, kommer inte ihåg. Haha :P
Nae nu ska ja hoppa in i en dusch sen plugga till nationellt prov =)
Ha de fint gött fölk så hörs vi.! =)

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3

Peace Out Lenn!!!!!            Check!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0