Torsdag

Idag är det torsdag, är hemma hos älsko. Gick upp för en timme sen ca. Vi har studiedag i skolan idag, Skönt.
Idag har ja BESTÄMT!!! mig för ingen cola å inga sötsaker. Ja vill ha mitt körkort och ja ska upp igen på kontroll den 16:e och ja känner på mig att dom kommer ta mitt tillstånd ifrån mig denna gång... Ja kan inte göra så mkt mer än vad ja redan gör. Jag börjar bli orolig för mig själv.
Sen har ja tänkt jätte mkt på smulan under hela morgonen, mitt hjärta dunkade exrta slag för henne i morse. Ja saknar dej Smulan. =( Jag skulle ja givit dig en fin gravplats i stället för skogen ute på landet. =( Ja får fan skuldkänslor nu.
Nae ja ska duscha nu...

Älskar Dej Kimm!<3

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: mia

gumman , du får försöka tänka positivt med körkort tillsåndet. Ge dig fan på att inte äta skit saker och dricka cola. Men om de tar det ifrån dig är de bara att kämpa på nytt igen jag hjälper dig hjärtat de vet du !! vi hoppas på det bästa den 16:e. gumman smulan har de bra där hon är tror jag allt , och hon finns alltid med dig fast du inte tror de. Du sak inte ha skulkännslor, man jag själv kan känna likadant ibalnd med alla sjur vi har haft. Vet att Smulan betydde mkt för dig !!,



LOVE U ! <3

2008-10-09 @ 14:12:14
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror att smulan är med er hela tiden. Mysan har ju blivit lugn sedan smulan försvann, jag tror hon är lugn och mysig för att Smulan är med henne. Hon finns där Elin. Hon ligger jämte dig när du ska sova! Lovar jag!

2008-10-10 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0