Tisdag

Jahopp... Då var det tisdag då... Har vart ledig idag från skolan. är det i morgon å på torsdag också. Skönt =)
Fast ja måste plugga iaf, till projektarbetet. Usch tråkigt.
Idag har jag vart med Anna typ hela dagen. Vi har spelat Guitar Hero (vet inte hur de stavas) Anna har fixat lite med min blogg, tack så mkt =) å en vän till henne har firrat bakgrunden =)
Vi har ätit glass å spelat yatzy med Tessan också. =)
Sen checka vi på DH, och det var ett bra avsnitt idag =)
Nu sitter ja hemma hos Älskling å väntar på att han ska komma hem från jobbet, han var tvungen att jobba över idag =(
så vi får la se när han kommer hem..
I helgen blir det "åkerrace" ska bli rätt kul att se faktiskt. =)
Annars inge speciellt tror ja... Ska till Sjukhuset på Torsdag nu, är lite nervös över hur de kommer se ut.
Men ja hoppas på det bästa.!
Ska hoppa i sängen nu haha:P
Ha de fint gott fölk så hörs vi.!

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3

Peace Out Lenn!!!!!         Check!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mulla

Tack så mycket för dina ord. Dom hjälper jätte mycket..:DKram

2008-10-15 @ 12:30:00
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: Ida

hej där



ja jag kan absolut hjälpa dig, dock kommer jag vara bortrest nu fredag-måndag men om du kan så hör av dig igen på tisdag (vet att med mitt minne så kommer jag glömma att kontakta dig) =) så det är bättre att du hör av dig till mig... du kan adda min msn på magnus e [email protected] (dfet ska vara underline mellan orden men datorn förstår inte det po tar bort det vilket gör att du får fel adress.. men ja där kan vi diskutera vad du vill ha..



vi hörs



mvh ida

2008-10-15 @ 16:22:47
URL: http://pimpmyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0