Tisdag

Sitter hemma i skäggetorp nu.  Allt som hände igår, blev inte riktigt som någon av oss hade tänkt tror ja.
Men det var du som ville veta det var du som ställde frågorna, klart ja svarar.
Det var också du som sa ja måste få veta, det är lika bra att du säger det annars kommer det inte fram och han bara ljuger för mig hela tiden. Och det är precis de han gör. Han får dig tro att du är lycklig med honom, ska de va så..?
Nae verkligen inte. Du som är så underbart snäll och omtänksam är inte värd den där killen, så är det bara.
Han gör misstag HELA TIDEN du förlåter honom och går vidare, det är fel, FEL FEL FEL.
Varför gör du såhär mot dig själv..? Det är inte rättvist.  Jag tycker så jävla synd om dig som får va med om det här för du vet inte vilken jävla idiot du är tillsammans med.
Han tar ju dessutom massa omvägar och ljuger för dig när han berättar hur det INTE ligger till..
Snälla, lyssna på mig och förstå mina ord det är inte skitsnack det är ren fakta om IDIOTEN du är ihop med.
Du ska inte behöva vara med om de här.
Jag vill vara din vän mer än vad du tror, ja förstår dig om du inte vill tro på mig, men är det bättre att tro på din pojkvän som redan ljugit för dig 1000 gånger..?
Snälla hör av dig!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Oue Lenn!!!!          Check!!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

gumman , fan försöker få tag i dig , blir orolig när du inte har på mobilerna ! :( , Du som ALLTID har på dom ! , skit är skit orolig nu !!!



Gumman hör av dig på något sätt när du ser detta !!!

2008-10-28 @ 19:05:22
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Joohanna

Mutta =) <3

2008-10-29 @ 15:00:14
URL: http://meetoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0