Tisdag!

Idag är det tisdag, och det är en mkt fin och skön tisdag också =)
Solen skiner å blå himmel å löven faller hihi, mysigt. =)
Sitter hemma och har välldans tråkigt, men orkar inte göra något speciellt heller. Har varit ledig idag från skolan, skönt hehe. Är igentligen ledig i morron med men jag och Johanna ska åka till skolan iaf =)
Sen på torsdag är det studiedag, göttans.
Jag har fått en ny vinterjacka och en ny handväska och en matchande plånbok till =)
Värsta nice hihi.  Vad händer i helgen då..? Ingenting, ja ska jobba på lördag annars inget speciellt typ.
Hoppas att pappa vill köra lite bil med mig i helgen =)
Nae nu ska ja kolla blodsocker sen hitta på nåt annat.
Ha de fint gott fölk så hörs vi.!

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt!<3

Peace Out Lenn!!!!!!            Check.!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joohanna

Du kommer väl med till tjejfesten på fredag hoppas jag =) Vi har räknat med dej =) <3

2008-10-08 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0