Onsdag

Jajemen, onsdag idag... Och nu känner man att vintern är påväg, det är svin kallt på kvällarna så ja vet i fan vart ja ska ta vägen snart. Blir bara kallaren å kallare också. hehe =)
Idag har ja lekt med Anna å hennes syster Maria som är  i Linköping. Det har varit mkt trevligt.
Först var vi på ikano sen bolaget sen köpte vi pizza sen drog vi hem till Jocke efter ett tag. Å nu sitter ja hemma hos min Älskling, han hämtade upp mig efter jobbet =) Söt du e Älsko!<3 =)
Våran lilla tisse har fått vara själv sedan 14.00 idag tills nu, men det har gått bra hon har bara sovit typ =) hon e så duktig.
I morgon är det torsdag, ska plugga lite i teori sen plugga lite med projekt arbetet om ja hinner med det. Måste läsa ganska mkt nu för snart skriver ja igen. Känns som om ja inte kommer kalra det den här gången heller. Men ja hoppas det. Men det är som jag brukar säga, mitt körkort kommer när det känner att jag är redo för det =)
I helgen blir det skoj. På fredagen ska ja fira min fader som fyller 50 år =) Senare på kvällen blir det kanske krogen med Tessan, får se vad vi känner för.
Sen på lördagen fyller Lina 18 då blir det fest också sen krogen och fira henne, =) Så det blir röjj och och fullt ös i helgen =)
Och hoppas mitt hjärta är med på fredag med =)
nae nu ska ja slänga mig i sängen, är skit trött... Ha det fint så hörs vi gott fölk =)

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn.!!!!!!!!        Check!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Theréz

Det blir raj raj :D Kommer bli kul som tusan :D Hihi!

Puss på dig kära vän :D

2008-10-30 @ 10:17:04
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: mia

vi får hoppas på de bästa gumman men körkortet :) , men de är ju som du säger de kommer när man är redo med det :) , hihi ,



I call you too day !! <3

2008-10-30 @ 11:04:00
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0