Onsdag!

Onsdag kväll... Kom hem till Kimm för en liten stund sen.. Har vart ute å åkt lite med Tommy...
Var även med Anna innan idag, hjälpte henne leta efter sitt körkort och självklart så hittade ja det. Haha:P
I morgon gäller det, ja kommer vara pissnervös så de finns inte. Vad gör ja om ja inte får behålla det..?
Allt kommer kännas bajs då, ja kommer få ställa in dom bokade tiderna, kommer inte kunna öva med pappa.
Gud ja blir förstöd av att bara tänka på det. De här betyder så sjukt jävla mkt för mig... Ja kommer gå under om de inte går som ja hoppas...
Efter sjukhusbesöket ska ja gå på stan med Jessica, Vero Moda säljer ut byxor för 99kr. Ska de får bli att ta en titt där å hoppas att ja hittar mig något nytt... Skulle behöva det i sånt fall.. Men i sånna här tillfällen brukar ju alla storlekar vara slut så de bara finns kvar för anoerxiafall kvar.
Nae ja ska ta mig ett glas Cola nu. ZERO!!! och en cigg sen lägga mig i sängen å tänka hur ja ser min läkare säga till mig att hon drar mitt körtillstånd.  MAAAAAAAAH ja får panik av att tänka påt ju...
Aja ha de bra gott fölk...
P:S Ni som inte har diabetes kan vara jävligt lyckligt lottade för de är fan FÖRJÄVLIGT! D.S

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid.!<3

Peace Out Lenn!!!!!!           Check!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0