Måndag!

Japp då var det ännu en ny måndag då... och man har ju lov i en vecka, värsta skönt =) Visserligen är jag redan ledig varje tisdag, onsdag torsdag men kan va skönt å vara ledig en måndag å fredag också =)
Jag och Kimm skulle in till stan förut, han skulle hämta ut bio biljetter då sitter jag och tittar mig i spegeln som finns i bilen och ser at mina öron är olika stora och mitt vänster öra är längre bak än det högra och ja börjar as garva, tittar på Kimms öron och säger : Fan va fula öron är igentligen! Haha:P
har ni inte tänkt på det..? haha när ja ser öron tänker ja på utomjordningar haha:P
det tyckte ja va rätt kul, men sen är ju jag som jag är haha:P
Var på stan med Amelie också idag, blev inte riktigt som vi tänkt men nu är det sakt och ja står för vad ja säger.
Annars idag blir det lugnt, ska träffa Töömmy sen också, vi skulle ta nåt å käka tror ja =)
Sen skulle han komma hem till Kimm å se våran lilla tissetatt =) Hon e för jävla söt =)
Tror hon komme bli en liten knä katt haha:P
När hon ligger i knät och sover sen när man lägger henne i soffan typ så ställer hon sig upp och går tillbaka till Knät å lägger sig där igen Haha:P Min lilla Pulla =)
nae jag ska nog ta å ringa min kära Juhäänna =) har inte pratat med henne på ett par dagar nu =)
Ha de fint så hörs vi gott fölk =)

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3

Peace Out Lenn!!!            Check!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0