Tisdag

Tisdag och det är snö ute =)
Igår var man ute och sladdade lite med gänget, även jag provade och sladda =) Hihi.
Innan hade man vart i skolan först sen åkte ja hem, gick hem till Anna och Mulla där man alltid blir bemött av VÄRLDENS FINASTE HUND EVO =) Är man ledsen eller nåt så gå till Evo, han gör en alltid glad =) (Mig iaf).
Sen gick jag Anna,  Mulla  till hundgården så hundarna leka av sig lite, och självklart när jag ska berätta någonting och är hur allvarlig som helst så skiter det sig. Jag förstår verkligen inte hur ja bär mig åt.
Skulle säga "Jag höll på att skita på mig" Men det blev "Jag höll på att skita pe mig" Och det lät riktigt kul faktiskt haha:P
Sen när man kommer på sig själv också att man sakt fel så blir man så chockad så ansiktet stelnar typ haha:P
Börjar faktiskt undra om jag verkligen är svensk haha:P
Annars var dagen/kvällen bra igår =)
Idag vaknar man med magkramper och har det fortfarande så jag fick va hemma idag från skolan.
Nu börjar det gå över, skönt det! =)
Jag har hittat en nyårsklänning också =)   Japp ja ska ha klänning för första gången i mitt liv. Den är riktigt fin =)
Sen har ja hittat en väska som ja vill ha också =) Men de fanns inget pris på den så ja hoppas inte den är så dyr =(
Nae nu ska ja göra annat tror ja.! Ha de fint gott fölk så hörs vi =)

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!          Check!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0