Måndag!

Japp då var den där jobbiga månagen kommen igen då man måste gå upp tiditg för att åka till skolan. Var hemma klockan 17.03 för att vara exakt och då var det mörkt. Mådde lite dåligt när man såg att det var mörkt när man kom hem från skolan.
helgen har varit kanon kul. I fredags fyllde kära pappa 50 år och då kom det lite gäster från pappas sida. Farmor, farfar mina 2 fastrar min farbror och hans 2 barn och hans sambo. Det var mycket trevligt må jag säga.
Sen satt jag Juhäänna tessan Rille Kimm och Simon och drack i Rille å Tessans rum, å vi sjöng å sjöng =) Sen gick vi på krogen, och jag å Juhäänna höll på att skita på oss för att den jävla brud var utklädd och äklig som satan i ansiktet.
Sen kom Älskling och hämtade oss (han drack inte) hehe.
Sen i lördags fyllde lilla pullan Lina ÄNTLIGEN 18 =) så jag var där och firade henne innan alla drog till krogen, jag följde inte med, hade gärna velat men det blev inte så.  Sen drog jag vidare till Pilla å Adis hallowen fest, kul var det där också. =) Älskling var utklädd till hora med Tommy å D3nni, riktigt kul =) Men tyvärr han jag inte se dom för dom frös och bytte om synd nog haha...  Juhäänna å Pilla var djävular tror ja haha:P Söta vad dom iaf =)
Sen kom det lite objudna gäster med det tog duktiga PillPill hand om =) Bra gjort =)
igår blev det slapp dag, var lite seg men inte så farligt hehe. Juhäänna och D3nni kom hem till Kimm så drack vi kaffe å te å fikade sen drog vi ut till brask sen när Robert å Sara kom så åkte vi å sladdade, fett halt. =) D3nni å Juhääna åkte med mig och Kimm Å dina fisar D3nni dom är inget å leka med dagen efter du ätit kebabbaren är en sak som är säker iaf. Haha fy faan :P 
I morgon är jag ledig och på onsdag å torsdag, de är skönt men måste plugga endå, har projektarbete sen teorin också =).
Nae nu ska ja glutta vidare på nätet sen lägga mig och mysa med min Älskling =)
Ha de så bra gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För ALLTID!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!         Check!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joohanna

Haha nae hans fisar är inget vidare, och det var dom inte idag heller kan jag lova haha.. <3

2008-11-04 @ 15:49:34
URL: http://meetoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0