Söndag!

Och så var denna jobbiga söndagen framme igen.
tycker inte om söndagar.
Helgen har varit varm och sjuk för min del.
Har blivit värre, har fått en jätte jobbig hosta också.
Så det blir nog ingen skola för mig förns på torsdag tidigast.
Är ju i köket tisdag-onsdag och det är nog inte så bra om man snorar och hostar då tror ja.
Så det blir en långhelg för min del hehe.
Nu är det inte långt kvar tills skolan slutar. Rätt skönt faktiskt hehe, men har tyvärr rätt mkt att ta igen känns det som.
Men har ingen ork eller lust.
Men jag ska försöka göra så gott jag kan iaf.
Har städat iordning lite i Kimms lägenhet, så nu ska jag snart sätta mig på cykeln till skägget hem till mamma å pappa, i motvind och värme hehe.
Nae men vi hörs la. Hej med sig!

Älskar dej Kimm!<3              


Peace Out Lenn!!!!                      Check!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0