Onsdag!

japp då var Onsdagen kommen med...
Har precis sätt klart på Livet Är En Schlager. As bra hehe..
Har tvättat idag med... Hade tvätttid mellan 17.00-6.00 så ja börjar tvätta vid halv 9 utan att behöva känna sig stressad liksom.. Sen när man kommer ner så är alla maskiner avstängda å torkskåpen med, så ja fick hänga upp dyngböt tvätt som inte fått sjölja ur allt medel eller vatten... Så det var ju inte så himla roligt.... Men men sånt händer. Då vet man ju det till nästa gång hehe...! Vad har ja gjort mer idag? Vart i skolan hade sista gången i varmköket idag, fick inte veta något betyg, men vill nog inte veta det iaf... Haha.
Sen när skolan slutade beslöt jag och johanna att gå till rece från skolan i denna värme som varit idag.. Och det vr sjukt varmt och as torr i munnen.. Kanon! Sen när man kommer till rece så ska man sitta på en varm buss också, ännu jobbigare fi fan:P Sen satt vi hos Johannas syster i typ 2 timmar i solen. ( Iaf jag) Sen gick ja hem å åt sen träffa Jag Anna Sen åkte jag till mitt Älsko! <3 Nu sitter jag och äter bulle å dricker te å väntar på min Sockerärta hihi. Vi ska åka till brasken och träffa Svärdis sen ska ja hem och sova hihi...
Fan va slappt nästa vecka... Då går jag bara Måndag och Torsdag... Är ledig resen av dagarna... GUUUUUD Så skönt! Hihi..sen veckan efter (tror jag) så slutar vi mohahaha!!! :P Gud vad ja längtar..
Nae men nu ska ja föna håret för Pälskling kommer straxt! ha de fint gott fölk så hörs vi..!!!

Elin Älskar Kimm Mest Av Allt Annat På Denna Jord!! <3 Love U!


Peace Out Lenn!!!!!!                       Check!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin ( Själv)

haha... Fan vad ja klagar!!! :P

Man Över - Kvinna Under!!!

2008-05-28 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0