Onsdag!

Jajjemennan, då var Onsdagen här igen. Då närmar sig helgen hehe..
I morgon är det torsdag. Då blir det ikea med mammsen och Tessan.
Ska bli roligt, se om jag hittar något att ha på mig i sommar hehe.
LÄste vädret förut på internet då stod det att det skulle regna onsdagkväll-söndag. (DEPP)
Varför måste det regna så länge? Det är ju inget roligt. Då blir man bara deppig, men luften blir renare efter det regnat å så. Så man får väl glad för vädret man får liksom:P
Idag blir det att äta kebabsallad tror ja, värsta gott hehe. =)
Min lilla Johanna var hos mig förut, vi bestämde en grej som ingen får veta haha:P
Det kommer bli hur sjukt bra som helst hehe! :P

Idag fyller lilla Adi 20 år. GRATTIS till dig hehe! =) Hoppas du får en super bra dag.! =)

Nae nu ska jag göra något hehe... Ha de fint gott fölk!

Elin Älskar Sin Kimm Mest Av Allt! <3

Peace Out Lenn!!!!!                Check!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0