onsdag!

Har precis kommit hem från skolan då.
Var i köket idag, gjorde kålpudding med kokt potatis och lingon. Inte min favorit direkt men det var ju inte till mig som tur var hehe.
Den vart godkänd av bossen iaf hehe.
Igår var jag också i käket, då gjorde jag pytt i panna med ägg och rödbetor. =)
Det har inte blivit att ja skrivit något på länge, har inget speciellt att skriva hehe.
Mitt Älsk fick ett jobb igår, fick börja redan idag. Är glad för hans skull.! =)
och vädret strålar så fint ute med, och det är as varmt fi fan hehe.
Snart helg igen då. Vad ska man göra då? Inte en aning.
Mamma fyller år i morgon också hihi, då komemr det lite folk hem till oss. hihi.
Nae ska la se tv å invänta mitt Älsk! <3
Ha de fint gott fölk! =)

Peace out lenn!!!!                          Check!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0