Måndag!

Sitter hos mitt Älsk nu. Har har nog slutat jobba nu så han kanske är påväg hem nu =).
har kollat på filmen Tarzan (teknade) för typ 4 dagen i rad nu.:P Tycker den är skit rolig haha:P
Har spelat yatzy idag med Tessan och druckit te, (som vanligt) och vem vann då? Joo jag, vem annars liksom? Haha:P
Ska till ikea med mamma och Tessan på torsdag, ska få lite nya somamrkläder av mamma då! Hihi =) Ska bli kul. =)
Lite nya linnen å leggins å skit hehe.. =)
Mitt lilla Älsk sa att ja passar så bra i grått så ja får la se om ja hittar något grått hehe =)
Laddade på min comviq mobil idag, alla blev typ överlyckliga haha:P  De e loligt hihi :P
Hoppas det blir lite varmare i morgon, men inte för mkt hehe. Så kanske ja kan gå ut och ta lite bilder inför projektarbetet som ska vara klart på fredag hehe:P (Har inte ens börjat) haha:P de e bra äre :P
Har bestämt med min fraow också att vi ska plugga tillsammans för vi båda har lite att ta igen i skolan hehe:P ska väll börja läsa lite mer i körkortsboken också hehe:P  Så ja kommer någon vart haha:P
Nae nu ska ja la göra något så tiden går fort så min älskling kan komma hem någongång hehe:P
Ha de fint gott fölk! =)

Elin Älskar Sin Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!              Check!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0