Måndag!

Måndag. Känndes bra att gå till skolan idag på något lustigt sätt. Haha!
Har bara 4 gånger kvar i köket nu, rätt skönt. Håller på att plugga lite nu, har en svenska grej som ska vara klar på torsdag så ja tänkte att ja gör det nu så har ja de gjort. Rätt skönt.
Sen på Torsdag har ja omprov i Energi, hoppad de går bättre denna gång hehe...
Satt just å tänkte på när mitt Älsk skulle komma hem så fick ja ett mess av honom att han bara skulle skjussa hem sin mamma så skulle han komma sen hehe. Han var jätte trött i morse stackars honom. Min Lilla Plutt! <3
Ska beställa en tid för teori prov snart med så ja vet att ja måste plugga, annars skjuter ja bara upp det hela tiden.
har inte sökt något sommarjobb än, vill jobba men känns som om jag är ganska sent ute så ja vet inte...
men vi får la se hehe..! =)
I lördags var det 20 årsfest för Adi jag hade skit kul, vart lite lagom fuller hehe. Dansade som fan å grejer hehe! Det var mkt roligt. Tack för en rolig lördag Adi.
Lilla Dennis som rammlar lite lätt och slår i huvudet i bordet, men han kommer inte ihåg det dagen efter hehe:P
Och alla tog varsin Mintusnapps, fi fan så starkt de var. Haha:P
nae nu ska ja plugga vidare. Ha de fint gott fölk!

Elin Älskar Sin Kimmla!<3


Peace Out Lenn!!!!!                   Check!


Om 1 månad kommer du hem, har saknar dig massor!<3


Kommentarer
Postat av: Juuhäänna

Vem kommer hem..? Är det jag som är trög kanske..? haha

2008-05-19 @ 19:09:02
Postat av: Anna

har du fuskat lite med siffrorna som visar hur många som har läst din blogg? Var inne igår och då var det bara 600 pers som läst den :P Lilla Felin... Fuskare! But I love you anyway!

2008-05-22 @ 01:07:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0