Fredag!

Fredag då. Och det är lite halvtrist väder ute. Önskar att solen kunde komma fram igen.
Vakna för en timme sedan hemma hos bejbi, han låg inte i brevid mig=( nix han hade åkt iväg för att jobba lite granna, men kommer förmodligen hem snart =)
Saknar dej som fan bejbi, man blir helt tom i kroppen när man inte är med dig.
Du säger så fina saker till mig hela tiden, så jag vet inte vart jag ska ta vägen jag blir så himla glad.
Du är FINAST på hela jorden och det finns ingen bättre än du. Du är helt UNDERBAR!
Jag Älskar dej så otroligt mkt så det finns inga ord.
Det går inte att beskriva min kärlek till dig Hobo!

Valborg i Onsdags då. Det var rätt kul faktiskt, jag och Johanna har ju alltid kul tillsammans =)
Sen blev det kebab baren på natten och där träffade jag mitt Älsko med Hannah och Hannah, sen åkte ja å Älsk hem till mig och sov hihi=)

Vad händer i helgen då? Inte en aning, blir nog lugnt tror ja.
Skolan börjar ju snart med, fy fan va trist. Men man måste juh liksom.
Nae nu ska ja vänta på mitt Älsk! Vi hörs gott fölk! =)


Elin Älskar Kimm!<3     


Peace Out Lenn!!!!                         Check!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0