Torsdag!

Japp det var Torsdag då, solen skiner så fint här ute =) Men det är endå kallt hehe.
Vad händer idag? Jo jag ska göra lite skit.
Min pärla gick sönder igår, på bergsvägen så hör man en pang å däcket sprack för att dämparen
hoppat ut å tagit sönder hela däcket.
Träffade Hannorna igår, det var ett tag sen så det var kul! =)
Tessan kan du ringa snart? Ska ju träffa dig liksom:P
När det känns som om allt är så bra så blir det alltid något fel, det går i kras.
Men jag orkar inte hänga upp mig på småsaker, jag är lika glad iaf.
Nu är det bara 10 dagar kvar sen är det liv påt :P
Och idag är det också exakt 1 månad kvar tills jag å min quinna åker ut till havs hihi längtar! =)
I morgon är det fredag å då blir det party, om jag så ska behöva dricka själv för alla ska ju typ ut i morgon
jävla nötter:P haha!! Nae då de finns alltid någon att supa med!:D
Nae nu kom min kära mamma hem ska prata lite med henne!

Peace Out Lenn!!!              Check!

Kommentarer
Postat av: Anna

I'm the first! :D Haha
Fan vad nöjd jag är med din konstnärsinsats på benet! :D Funderar på att skriva någonting framför hjärtat.. Har mina aningar om vad, men är inte 100 än.. Kanske kan bli så att du hinner bort hit sen för att ta en cigg? Puss!

2008-03-27 @ 14:13:14
URL: http://cervix.blogg.se
Postat av: Theréz

Nu har vi druckit en kopp te och snackat, och jag hoppas verkligen du skiter i allt, och försöker vara lika glad ändå :D Efter regnet kommer solsken.. Allt kommer att bli bra, man vet bara inte när...
Finns här..
Puss!

2008-03-27 @ 14:26:58
URL: http://tezzelitezz.blogg.se
Postat av: Hannah

Sup till det med mig i mörra vettja :D

2008-03-27 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0