Torsdag!

Torsdag idag då, hade studiedag idag, skönt!!:D
Ska snart äta sen hoppa in i en dusch sen ska ja springa bort till min fraow.
Det var ett tag sen ja träffa na. hehe!
Vad händer i helgen då?
I morgon blir det ikea med Tessan och mamma sen blir det att färga håret på Tessan å hon på mig hihi! =)
På lördag blir det att dricka sig lite med Hannah ska bli kul! =)
Annars inget annat planerat.
Har spelat barngeni med Tessan idag, jag vann haha:P
Hon e en liten looser:P
Nae nu ska ja äta!!!




Peace out!       Check!


Kommentarer
Postat av: Theréz

hahahah! Looser kan du vara själv.. heheh! Nae då, men inte mitt fel att frågorna är för 85+ lixom! hehe!

2008-03-13 @ 18:35:44
URL: http://tezzelitezz.blogg.se
Postat av: Anna

Svåra frågor på barngeni? Haha.. Ja.. Det är inte lätt att vara liten.. Eller hur min make? Shit! Det slog mig precis att du fyller 18! Jag har känt dig i 3 år nu! Jag kommer ihåg första gången jag såg dig! Tsss.. 15 bast.. Och ingen höjdare på poker! But i love you anyway min make!

2008-03-13 @ 23:54:27
URL: http://cervix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0