Tisdag!

Jahopp, då var det Tisdag då.
Första dagen idag i varmköket, gick bra, fick berömm hehe! Kul =)
Idag har jag träffat min kära Piingu, alltid lika kul! =)
Vi åkte hem till mig efter skolan å drack oss varsin kopp te å käkade negerbollar! =)
Det var gottans! =)
Pratade med dig igår. Förstår dig, det är skit jobbigt. Men ja vet att du är är stark.
Du klarar detta det vet ja.! Kram till dig!
Snart helg igen hehe, tiden går värsta fort liksom hehe.
Längtar som fan tills på fredag, då blir det nya skor å färga håret! haha =)
Annars händer det nog inget speciellt i helgen, inte vad ja vet eller kan minnas iaf hehe! =)
Jag mår bra, glömmer det förflutna å börjar mitt nya liv, känns skönt och bra.
image5 

Peace Out Lenn!      Check!   =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0