Söndag!

Söndag då. Vaknade för en liten stund sen, vart lite sent igår, kom hem rätt sent sen kunde ja inte sova för ja var inte trött.
Tycker inte om att vara hemma, kände det igår.
Vet inte varför men ja trivs inte i mitt rum.
Sov hemma igår på 1 månad.
Igår gjorde ja inte så mkt var hemma hos Hannah å kolla youtube:P
Var lite roligt, sen kom Johanna å Dennis =)
Sen åkte vi till ryd å träffa lite polare.
sen vart det brask som vanligt hehe:P
Tråkigt men det är ju en tradition på helgerna:P
Jag får för mig massa saker som inte är bra för mig.
Jag får för mig saker som känns är sanna, men ja vill inte tro att det är så.
Nae nu får jag snart besök så ja måste sticka å göra mig iordning.!


Peace Out Lenn!!!         Check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0