Onsdag!

Onsdag idag.. Slutade med serveringskursen idag, börjar i varmköket nästa vecka. Fy ja vill inte.
Det är värsta tråkigt där. Men det måste ju göras liksom. hehe.
Pratade med dig igår, känns bättre nu.
Hoppas det går bättre denna gång.
Var med min Piingu igår ett tag också, fick min dagliga dos av henne hehe:P
Har träffat henne idag med, är jämt så glad när jag är med henne. hehe.:D
Älskar Dig Pullich!<3 =)
Adrian fyller år idag.
ETT STORT GRATTIS TILL DIG PÅ DIN 18 ÅRSDAG! =)
Snart fyller Kära Mia år också, fan mkt födelsedagar nu ju hehe.
Sen är det inte långt kvar tills jag fyller 18 längtade år.
Har väntat för länge nu:P
Nae nu ska ja ut å röka med Tessan sen ska ja blåsa håret mitt sen ska ja vänta på dig så ska vi åka till Mjölby=)
Tycker om dig! =)


Peace out Lenn!    Check! =)


Kommentarer
Postat av: Theréz

Så glad för din skull gumman :) Så kul att se dig så här glad.. Ta vara på det.. hehe! Puss Puss

2008-03-05 @ 13:10:34
URL: http://tezzelitezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0