Måndag!

Måndag och det snöar! Fy fan. När ska denna snö försvinna igentligen?
Snart hoppas ja.
Skulle ha åkt på 18 årsfest i morgon till min lilla pulla Mia men det blev inget.
Jävla mutta som fyller 18 i morgon:P
Vi pratade igår i telefon alltid lika roligt att prata med dig =)
Var hos min Fraow igår med =)
Sen åkte man bil med Tommy på kvällen, vi ahde så tråkigt så vi körde en lek...
Att ja säger ett ord så ska han säga ett annat ord på den sista bokstaven i mitt ord. Ni fattar va?
Det var lite roligt:P Sen tog vi en sväng förbi Hannorna också:P
Sen smakade ja Max hamburgare igår och det var rätt gott faktiskt hehe:P
Men lite knaprigt bröd bara hehe.
Vad händer idag då? Inte en aning ska iväg snart iaf sen vet ja inte. Vi får la se vad som händer hehe! Hör av er om ni har några förslag vettja! =)
Det blev inte att ja sålde min kärlek så ja har henne kvar! =)
Nae ska dra nu men vi hörs!


Peace Out Lenn!!!!        Check!


Kommentarer
Postat av: therese

Riktigt jobbigt med snö nu. Det ska ju va vår! Besök gärna min blogg och kommentera :D

2008-03-24 @ 16:22:15
URL: http://thereseek.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag vill ha sommar nu :P hehe va roligt när ni kom förbi igår :) lösa horoskop hehe puss på dig gumman!

2008-03-24 @ 17:18:47
URL: http://diabo.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad skulle du sålt..? Fattar inte =P hihi

2008-03-24 @ 22:59:17
Postat av: Theréz

Snart jävlar är det din tur att fylla 18 :D
Skriv en önskelista i ett inlägg så man vet vad fan man kan köpa till damen :D
Puss på dig!

2008-03-25 @ 10:52:20
URL: http://tezzelitezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0