Måndag!!

Jahopp då var det måndag natt då. Sitter hos Hannah å kan inte sova.
Ska igentligen till skolan i möra men de blir inte så. Tessan tjata på mig om att ja skulle vara hemma.
Så det fick bli så. Är inte så jävla pigg på skolan asså.
Snart påsklov, blir till å supa tet i helgen, glömma lite tankar för tillfället hehe!
Tänker på dig, vill va hos dig.
Vill ha din varma famn om mig.
Vart glad över att träffa dig idag (även om det kanske inte märktes)
fick fjärilar i magen!
Vill va med dig, vill ligga brevid dig å mysa med dig.
Men de går inte för du vill inte.
Hoppas detta kommer lösa sig snart mellan oss, vill det.
Tycker om dig sjukt mkt Gullet! VILL VILL VILL!!!




Peace Out Lenn!!!          Check!!!


Kommentarer
Postat av: Theréz

Vart är du då quinna?? Saknar dig här hemma.. haha!
Ta en dag i taget gumman.. Vet att du kan prata med fröken Theréz om du vill ;) hihi!
Kom hem NU!
Puss!

2008-03-18 @ 11:09:05
URL: http://tezzelitezz.blogg.se
Postat av: Anna

Min Make! Aja baja! Inte skolka från skolan! När kommer du till mig och dricker Te? Puss!

2008-03-18 @ 16:46:25
URL: http://cervix.blogg.se
Postat av: Anonym

Det löser sig pullan =) Står vid din sida..!
Pusspuss

2008-03-18 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0