Fredag!

Jadå... Då var det fredag liksom haha:D:D
Vart väckt 9.30 i morse av att lilla Tessan kommer in å hoppar på mig typ:P
Så det var att gå upp käka lite frulle sen bar det av till ikea, där gick vi å checka
läget lite, Tessan köpte lite smått å gott, och ja hitta lite saker ja vill ha när ja fyller!
Det är ju snart liksom, nu är det ju bara 9 dagar kvar haha!!:D:D
Kom hem för en liten stund sen då blev till att käka lite till å ta sitt jobbiga insulin som man igentligen inte vill men tyvärr måste.
Är lite smått irriterad på min läkare som inte hört av sig, och Hannah ligger på 10,1 i HbA1c och fick ett läkarintyg om att hon får köra bil å ta körkort, men jag som ligger på 7 i HbA1c får fan inte göra det. Lite pist off här va!
Jävla nötter fi fan!
Igår var man ute å åkte lite bil med Tommy, åkte till brask för att träffa Hannah å Pelle å sen kom den andra Hannah hehe, så var där ett tag å chilla tet lite sen åkte ut mot någonstans så fick jag å Hannah köra lite bil, det var skit kul men Hannah kunde inte bestämma sig om hon skulle ligga i arslet på mig eller vara långt ifrån haha:p
Så sen när hon körde först å reta ja na lite:p haha det var kul.
Å stackars den andra Hannah sitter i bilen där bak å är livrädd, haha nae då hon tyckte ja var en duktig förare. =) (STOLT) haha:p Å Tommy sitter brevid å chillar som alltid haha:P
Sen åkte vi tillbaka till brask å där träffa ja min lilla Mupp, :D Puss på re!:D
Sen blev det hemfärd efter ett tag man vart ute å åkt lite:p
Nu sitter ja hemma å chillar lite, väntar på att pappa ska komma hem å lite sådana saker.
Barnen kommer idag med hihi å min kära bror, dom ska äta tacos med oss:D
Sen framåt kvällen blir det till å bli fuller haha:D Ska få till en bra fylla denna gång haha:D
Blir till å sitta hemma hos Hannah med Hannah Pelle Hannah Tommy å jag, tror jag det var, sen kanske det kommer fler fölk:p Vad vet ja:D
Nae om man ska göra lite nytta kanske då hehe:D
Vi hörs! Ha de gott alla läsare!


Peace Out Lenn!!!!                Check!

Kommentarer
Postat av: Theréz

HAHAH! Man måste ju hoppa på dig så du vaknar lixom, ganska `svårväckt dam är vad du är ;)
Puss!

2008-03-28 @ 13:53:04
URL: http://tezzelitezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0