FREDAG!!!

Jahopp då var det fredag då!!
Har precis blivit klar med mitt hår!
Vart as nöjd hihi =)
Så nu är man mörkhårig igen!  =)
Så nu ska ja snart dra till ikea å köpa skor ska träffa Cicci med.
Alltid lika kul =)
Sen ska ja träffa min Johanna å prata lite skit å dricka sej lite te:D
Pratade med dig igår, känndes sådär.
Vi kom nog inte fram till något känns det som.
Vill inte att detta ska bli ett avslutat kapitel, vi har ju precis börjat.
Allt känns så bra med dig, mitt intresse för dig växer hela tiden, jag är glad när jag är med dig, (även om det kanske inte märks).
Skriver inte såhär bara för att ja vet att du läser men jag vill bara att du ska hitta ett bra beslut snart så ja inte går å hoppas på för mkt om det inte skulle bli något.
För ja vet vad ja vill, å ja vill.!!!
Hoppas bara att du också vill...
Varför skulle du annars gå såhär långt med mig å varför säger du så söta saker till mig hela tiden å håller om mig å allt det här om du inte skulle vilja något?
Men ja tycker att du borde bestämma dig så snart som möligt å vill du inget så gör inte såhär mot mig då!
Vill inte bli sårad en gång till!
Men jag hoppas verkligen jag får det svaret ja vill höra!
Tänker på dig hela tiden å önskar att du vore med mig hela tiden.
VILL VILL VILL!!!




Peace Out Lenn!!!            Check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0