Torsdag!

Japp, torsdagen är här igen.. Haha fan lustigt att ja håller koll på dagarna nu när ja har sommarlov.
Igår blev det en tripp till Stockholm för att hämta underbara Evo, vart super glad när ja såg honom och jag erkänner, jag grät.
Men ja blev så sjukt jävla glad när jag såg honom....
Idag var man i lillsjön också och såg lilla Evo bada och trivas... Kul att han kommer överens med Tira =)
I helgen blir det kanske Gatebil på lördag annars ska ja festa med min lilla Piingla Juhäänna =) annars är nog inte annat bestämt i helgen vad ja vet och kommer ihåg iaf hehe:P
Nae nu ska ja väl göra nåt kanske hehe... Glutta på en film lr nåt å vänta på att min sockertopp ska komma hem. Hehe =)
Ha de fint gott fölk.

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt På Denna Jord!!!<3



Peace Out Lenn!!!!!!!                     Check!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0